Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba tęsdami naršymą jūs duodate sutikimą dėl slapukų naudojimo.

Susipažinkite su slapukų politika.

Loading...

Dažnai užduodami klausimai

Kodėl man sumokėjus registracijos mokestį negavau savo naudotojo ID?

Naudotojo ID Jūs galėjote negauti dėl kelių priežasčių:

  • neteisingai užpildėte mokėjimo dokumentą:
    • mokėjimo dokumento skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ neteisingai nurodėte simbolių seką;
    • neteisingai nurodėte kitus mokėjimo dokumento rekvizitus;
    • mokėjimą atlikote ne į UAB „Moment Credit“ sąskaitą;
    • mokėjimą atlikote į UAB „Moment Credit“ sąskaitą, kuri nėra tame pačiame banke kaip ir Jūsų asmeninė sąskaita;
    • mokėjimą atlikote ne iš savo asmeninės sąskaitos;
    • mokėjimą atlikote grynaisiais pinigais banko skyriuje;
    • nepažymėjote, jog mokėtojo asmens kodas būtų rodomas gavėjui.
  • Registracijos formoje neteisingai nurodėte savo mobiliojo telefono numerį;
  • Moment Credit negavo Jūsų pavedimo dėl ryšio kanalų sutrikimų arba dėl to, jog bankas atidėjo Jūsų pavedimo įvykdymą.

Jeigu sumokėjus registracijos mokestį identifikacinio kodo negaunate ilgiau kaip 10 minučių, siūlome pasitikrinti ar teisingai užpildėte registracijos formą ir mokėjimo dokumentą.