- Ar kiekvieną kartą norėdamas pasinaudoti Moment Credit paslaugomis turiu registruotis ir mokėti registracijos mokestį?
- Ar galiu registracijos mokestį sumokėti ne iš savo asmeninės sąskaitos?
- Kodėl man sumokėjus registracijos mokestį negavau savo naudotojo ID?
- Kada galima registruotis ir pateikti kredito paraišką?
- Ar galiu gauti kreditą į ne savo asmeninę sąskaitą?
- Ar galiu nurodyti daugiau kaip vieną savo asmeninę sąskaitą, į kurią noriu gauti kreditą?
- Kodėl Moment Credit atsisako suteikti man kreditą?
- Kodėl negaunu pinigų?
- Ar galiu negrąžinęs kredito pasiskolinti papildomai?
- Kaip pasiskolinti papildomai?
- Kaip galiu sužinoti kiek man reikia mokėti?
- Ar už mane gali mokėti kitas asmuo?
- Ar galiu pasiskolinti turėdamas užstatą?
Klausimus galite mums užduoti ir telefonu 1862 arba elektroniniu paštu info@momentcredit.lt.